close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המדריך לרכישת מזכרות לאירועים

מערכת שורשכד סיוון, תשעט27/06/2019

מזכרת מאירוע היא כמעט חובה כיום, אז איך רוכשים מזכרות לאירועים?

תגיות:
אן כל ספק כי אחד השלבים המהנים ביותר בארגון של אירוע גדול כמו חתונה, הוא השלב בו אתם רוכשים מזכרות. לרגע אחד, אתם עוזבים את ההתעסקות בעצמכם, וממקדים את תשומת הלב על האורחים היקרים לכם. לכאורה, מדובר אך ורק על מזכרות. בפועל? מדובר על הדרך שלכם לחבק את האורחים האהובים עליכם.

לפניכם, כמה טיפים מעולים שיהפכו את רכישת המזכרות ליעילה יותר ונוחה יותר עבורכם. אז איך רוכשים מזכרות לאירועים?

1.הקציבו בין 5-10 שקלים למזכרת
הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים
להיות מודעים אליו הוא התקציב. ישנם אלו שמשקיעים עשרות שקלים במזכרת בודדת, כך שההוצאה עבור מזכרות לכ-300 אורחים לדוגמא הופכת גבוהה ומעיקה. מזכרת באירוע לא צריכה לקרוע לכם את הכיס, אלא להיות לכם נוחה. כמה תצטרכו להשקיע? ישנן מזכרות נפלאות ב-3 שקלים, כאשר לרוב ההוצאה הממוצעת למזכרת היא בין 5 שקלים ל-10 שקלים. תפקיד המזכרת הוא הענקת תשומת לב ותו לא, זיכרו זאת.

2.קנו יותר מזכרות ממספר האורחים
חשוב שתיערכו בצורה טובה באשר לכמות המזכרות שאתם רוכשים. הטעות הנפוצה ביותר היא לרכוש כמות מזכרות התואמת למספר האורחים באירוע. האם עליכם לרכוש 300 מזכרות לאירוע עם כ-300 אורחים? התשובה שלילית. הוסיפו אקסטרה מזכרות – כ-10% יותר. על אירוע של 300 אורחים תרכשו 330 מזכרות. למרות רשימות ההגעה שאתם עושים לפני האירוע, תמיד יהיו אלו שיפתיעו ויגיעו בכל זאת. עדיף שיהיו עודפים מאשר יהיו חוסרים.

3.בצעו רכישה אונליין – מכל הסיבות
בשיא ההכנות של אירוע החתונה שלכם, הדבר האחרון שתרצו לעשות הוא לפנות זמן לפגישות עם עוד ספק. במקרה של מזכרות, אתם יכולים לפנות לעצמכם ערב בכייף ולבצע את הבחירה והרכישה מהסלון הביתי שלכם. חנות אונליין של מזכרות עונה על הצורך המדויק שלכם, מבלי שאתם צריכים לצאת מהבית ובטח שלא לצאת מוקדם מהעבודה. תוכלו להיחשף לתוצאות בהתאם לסוג האירוע שאתם חוגגים והתקציב העומד לרשותכם. עד כמה קל לרכוש מזכרות? קל מאד!

4.הבטיחו משלוח עד פתח הבית
שימו לב כי ישנן חנויות שמציעות רכישה אינטרנטית, אך הן דורשות מכם להגיע ולאסוף את המזכרות מהחנות. עם זאת, ישנן גם חנויות שמציעות לא רק רכישה אונליין, אלא גם משלוח עד הבית. תנו עדיפות לחנויות המציעות שליחות ללא עלות עד פתח הבית! מה יוצא לכם? אפס התעסקות בשאלת איסוף המזכרות, תוך שאינכם צריכים לסחוב משקלים כבדים של מאות מזכרות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה